Успіх

Чому «логічно» онлайн-навчання краще очного

Проблема

Я прийшов до такого висновку посеред ночі, роздумуючи про відмінність між синхронним і асинхронним навчанням. (Так, я знаю, Тоні, займися чим-небудь більш корисним). В даний час цією відмінністю приділяється багато уваги з-за екстреного дистанційного навчання.

Тепер дозвольте мені відразу сказати, що у викладанні важливо те, що робиться на практиці, а не те, що може бути краще в теорії, але я роблю це навмисно провокаційну заяву, бо сподіваюся, що він проллє світло на деяку плутанину відносно очного викладання, онлайн-навчання, синхронного і асинхронного викладання.

Пропозиція

Очне викладання за визначенням, синхронно І, що більш важливо, залежить від місця. Всі повинні бути разом в один час і в одному місці. Однак онлайн-навчання може бути синхронним (наприклад, через лекцію Zoom) АБО асинхронним (наприклад, через систему управління навчанням).

Ми знаємо, що асинхронне навчання дає певні освітні переваги (можливість приділяти більше часу задачі, можливість повторювати досвід допомогою запису та відтворення і можливість вчитися в будь-який час і в якому місці).

Таким чином, у онлайн-навчання є переваги, яких немає в очному навчанні, тоді як в очному викладанні немає переваг, яких не могло б бути в онлайн-навчанні.

Я чую, як ви говорите, але при цьому ігноруються унікальні переваги очного викладання, «можливості» людей бути разом в один і той же час і в одному місці, такі як підвищений емоційний контекст (подумайте про рок-концертах, спортивних заходах, або, у разі викладання, натхненна лекція і подальша гаряча дискусія. )

Звичайно, на практиці те, що робить викладання результативним у будь-якому режимі, – це умови в цьому режимі. Іншими словами, ви можете добре чи погано вчитися онлайн. Те ж саме і з очним викладанням. Погано спроектована онлайн-навчання (привіт, екстрене дистанційне навчання) буде гірше, ніж хороша очна лекція. Однак ви не можете зробити очне преподааание асинхронним за визначенням, тому всі потенційні переваги асинхронного навчання губляться.

Також слід зазначити, що вам не обов’язково перебувати в мережі, щоб вчитися в асинхронному режимі. Книги – це асинхронна середовище. Студенти вчилися асинхронно задовго до винаходу комп’ютерів; вони робили домашнє завдання.

Нарешті, синхронний / асинхронний – не єдине, що має значення. Є ще одне, незалежне вимірювання, трансляція / комунікативність, яке ми також повинні враховувати (див. ). Основна структурна відмінність між «мовними» медіа, які в основному призначені для зв’язку один-до-багатьох і односторонні, і тими медіа, які в основному є «багато-до-багатьох» або «комунікативними», допускають двосторонні або множинні комунікаційні сполучення. Комунікативні засоби масової інформації включають ті, які забезпечують рівну «потужність» спілкування між декількома кінцевими користувачами.

Однак і в цьому вимірі немає очевидних переваг очного викладання. Обидва ці елементи можуть існувати як в очному, так і в онлайн-навчанні. Однак нам потрібно приділяти цим елементам навчання стільки ж уваги, скільки і синхронного / асинхронного вимірюванню. Зосереджені ми на мовлення від одного до багатьох; або про те, що всі в групі спілкуються один з одним? Якщо так, то яка середовище є найбільш придатною і при яких умовах?

Чому це має значення?

Логічно більш високі переваги онлайн-навчання мають значення, тому що це змушує нас дослідити деякі поширені помилки.

По-перше: синхронне навчання не є унікальним, або синонімом очного викладання; синхронне навчання також можна проводити онлайн.

По-друге: тоді нам потрібно зосередитися на можливості бути в одному місці фізично в один і той же час, щоб виправдати незручності та витрати і ризик, пов’язаний з Covid-19 або навіть грип або застуду), і втрату можливостей асинхронного навчання. Зокрема, що групова робота в один і той же час в одному місці додає до індивідуального навчання і коли вона повинна проводитися лицем до лиця, враховуючи, що ми можемо проводити як синхронні, так і асинхронні зустрічі онлайн? Максимизируем ми досвід «всієї групи разом», коли збираємо студентів разом? У чому переваги очного спілкування між викладачем і учнем порівняно з асинхронним спілкуванням? При яких умовах ми можемо виправдати очне присутність?

По-третє: це не “або-або”: ми можемо проводити очну групове навчання та онлайн-навчання, які слідують за очною групової зустріччю, або готуються до неї. Групову роботу можна ефективно виконувати онлайн, а також проводити індивідуальне навчання. Але ми повертаємося до питання, що визначає, коли групову роботу краще всього проводити лицем до лиця, знову ж таки з урахуванням зручності онлайн-навчання?

Звичайно, на всі ці питання, ймовірно, є хороші відповіді, і вони будуть змінюватись в залежності від предмета і потреб різних студентів (не кажучи вже про зручність адміністраторів). Але кожен інструктор повинен їх задавати і відповідати на них.

Що ми можемо винести з цього обговорення, так це те, що тепер потрібно виправдовувати не сама онлайн-навчання, а необхідність очного викладання. Так що вперед!

Додаткове зауваження

Ми, ймовірно, можемо багато чому навчитися, спостерігаючи за спортом. Немає нічого краще, ніж опинитися на переповненому стадіоні під час важливого і захоплюючого матчу. Я був на «Уемблі» в 1966 році, коли Англія в додатковий час обіграла Німеччину і виграла чемпіонат світу. Це був самий захоплюючий досвід в моєму житті, хоча я не бачив реальних переможних голів, тому що знаходився на іншому кінці землі. (Мені довелося почекати, щоб повернутися додому, щоб побачити їх по телевізору – в 1966 році їх багато показували).

Я також був у Ванкувері і дивився фінал Кубка Стенлі в 1994 році в місцевих пабах – знову хвилювання, яке я дивився синхронно, але відчуття що ти не «там», було як і раніше величезною. Це було синхронно, але віддалено.

Тепер я дивлюся англійський футбол тут, вдома у Ванкувері, через потоковий сервіс (я фанат Тоттенхем Хотспур). З-за різниці в часі (я занадто старий, щоб вставати в 5:30 ранку і дивитися матч у прямому ефірі), я дивлюся запис, але мої сини в Англії час від часу телефонують мені, щоб повідомити рахунок, перш ніж я подивлюся запис, і я злюся на них – це не те ж саме (вони дійсно люблять мене заводити).

Я не хочу знати рахунок заздалегідь – це псує враження. Іноді це означає сидіти майже дві години і дивитися неймовірно нудну нічию 0: 0. Я роблю це тільки для ігор з Тоттенхемом – спортивний стриминговый сервіс DAZN робить трихвилинні вирізки основних моментів кожної гри, але знову ж таки, я б вважав за краще не знати рахунок заздалегідь. Але я можу наблизитися до синхронного досвіду перегляду запису – якщо для цього будуть створені відповідні умови.

Урок: «в прямому ефірі» не обов’язково те ж саме, що «синхронно»: у прямому ефірі є додатковий емоційний елемент, який ми не повинні недооцінювати.

Другий гол Джеффа Херста за збірну Англії в 1966 році – це я за воротами на іншому кінці поля!